Szállítási feltételek

Szállítás

Csomagszállító partnerünk a GLS Futárszolgálat. Partnerünkről további információt a www.gls-group.eu/HU/hu/home honlapon talál. A megrendelt terméket a megrendelés visszaigazolását - előre utalás esetében az utalás beérkezését - követő 7-10 munkanapon belül juttatjuk el a megrendelőhöz. Készleten lévő termékek esetében a szállítási idő 2-5 munkanap. Fenti szállítási határidők a munkanapokon 15:00-ig leadott megrendelésekre érvényesek, egyéb esetben a szállítási határidő 1 munkanappal nőhet. Amennyiben Ön készleten lévő és rendelhető termékre is megrendelést adott le, úgy a teljes megrendelést egyszerre, a rendelhető termék beérkezése után küldjük Önnek.

A megadottaktól hosszabb szállítási idő esetén ügyfélszolgálatunk felveszi Önnel a kapcsolatot egyeztetés céljából.

Webáruházunkban az alábbi szállítási módok közül választhat:

Szállítási mód 0 - 60000 Ft  megrendelési érték 60001 Ft megrendelési érték felett
  • Házhozszállítás futárszolgálattal, utánvéttel:
2743 Ft + 985 Ft utánvét kezelési költség ingyenes
  • Házhozszállítás futárszolgálattal, előre utalással vagy bankkártyás fizetéssel:
2743 Ft ingyenes
  • Személyes átvétel:
ingyenes ingyenes

Webáruházunk jelenleg csak Magyarország területére teljesít megrendelést! 30.000,- forint feletti vásárlás esetén a szállítási költséget átvállaljuk, Önnek csak az utánvét kezelés költségét kell fizetnie amennyiben utánvétes fizetési módot választott!

A kiszállítás rendszerint munkaidőben történik, így kérjük olyan szállítási címet adjon meg, ahol hétköznaponként 8:00-16:00-ig elérhető! 

A címzett a küldemény feladásának napján a feladásról SMS-ben vagy e-mailben elektronikus előrejelzést kap a futárszolgálattól.

Házhozszállítás esetében a futárszolgálat a küldeményt két alkalommal kísérli meg kézbesíteni a címzett részére. A kiszállítás napjának reggelén, értesítést kap a címzett, mely tartalmazza a futár telefonszámát, a GLS Ügyfélszolgálat telefonszámát és egy 3 órás időablakot a várható kézbesítésről. A kiszállítási kísérlet meghiúsulása esetén e-mailes értesítés kerül kiküldésre a címzetteknek, melyben rendelkezni tud az újbóli kiszállítás időpontjáról, esetleges címmódosításról. Kérjük vegye figyelembe, hogy a futárnál nincs lehetőség bankkártyás fizetésre!

Kérjük, átvételkor minden esetben győződjön meg a csomag sértetlenségéről! Amennyiben bármilyen külső sérülést tapasztal, úgy a futár jelenlétében nyissa ki a csomagot! Amennyiben valamely termék hiányzik vagy sérült, úgy legyen szíves a futárszolgálat munkatársával közösen jegyzőkönyvet felvenni az esetleges károkról vagy hiányosságokról és kérjük, jelezze ügyfélszolgálatunk felé is! Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!